Publikationen
-
Hartmann, M., Tiede, J., Latoschik, M. E., & Grafe, S. (2024). Development and Exploratory Implementation of a Higher Education Pedagogy Concept for Teaching and Learning with Social VR Focusing on Diversity. In J. Cohen & G. Solano (Hrsg.), Proceedings of Society for Information Technology & Teacher Education International Conference 2024 (S. 146-155). Association for the Advancement of Computing in Education (AACE). https://www.learntechlib.org/primary/p/224132/.
Vorträge und Präsentationen
Diversitätssensible Lehre. Vortrag, Diversität³. Im Auftrag des Büros der Universitätsfrauenbeauftragten der Julius-Maximilians-Universität. Würzburg. 24.10.2024.
Diversitätssensible Lehre in und mit Social Mixed Reality – Ein Weiterbildungsangebot für Dozierende. Spotlight Talk, Symposium der Projekte WueDive und QUADIS 2024. Würzburg. 23.05.2024.
Development and Exploratory Implementation of a Higher Education Pedagogy Concept for Teaching and Learning with Social VR Focusing on Diversity. Society for Information Technology & Teacher Education International Conference 2024, Association for the Advancement of Computing in Education (AACE). Las Vegas. 28.03.2024.